“Toylarda islahat aparmalı, qazanan şadlıq evləri yox...” - İqtisadçı
“Toylara 15 aydan çox qoyulan qadağalar götürüldükdən sonra intensivləşən mərasimlər əksəriyyətdə bu məsələyə münasibətdə yeni yanaşmalara ehtiyac yaradıb”.
Bunu iqtisadçı alim Qubad İbadoğlu deyib.
O, bildirib ki, qadağalar aradan qaldırılandan sonra adambaşı toy məsrəfləri artıb: "Məsrəflərin artmasına ən azı iki faktor təsir göstərir. Birincisi, iştirakçı sayının azalması həm adambaşına dəyişən yemək xərclərinin, eləcə də musiqi, dizayn və digər sabit məsrəflərin artımını şərtəndirib. İkincisi, pandemiyanın yaratdığı məhduduiyyətlər toy sahibinin hər qonağa görə qeyri-rəsmi ödəmələrə məcbur edir. Deyilənə görə, bu məbləğ adambaşına 5-15 manat arasında dəyişir.
Bundan əlavə, toylar başlayandan qoyun ətinin və digər ərzaq məhsullarının qiymətində müşahidə olunan artım, hətta toyla əlaqəsi olmayan istehlakçıların xərclərini çoxaldıb.
Toyların intensivləşməsi dəvətlilərin bəzilərinin iştirak imkanlarını məhdudlaşdırıb ki, bundan ziyanı toy sahibi çəkir.
İqtisadi qanunlara görə bir tərəf uduzursa, digər tərəf də qazanır. Birmənalı şəkildə deyə bilərik ki, qazanan şadlıq evlərinin sahibləridir, daha çox itirən toy sahibləri və iştirakçılardır".
Paylaş:
Müəllif : Fuad
Tarix:18-07-2021, 23:46
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
“Toylara 15 aydan çox qoyulan qadağalar götürüldükdən sonra intensivləşən mərasimlər əksəriyyətdə bu məsələyə münasibətdə yeni yanaşmalara ehtiyac yaradıb”.
Bunu iqtisadçı alim Qubad İbadoğlu deyib.
O, bildirib ki, qadağalar aradan qaldırılandan sonra adambaşı toy məsrəfləri artıb: "Məsrəflərin artmasına ən azı iki faktor təsir göstərir. Birincisi, iştirakçı sayının azalması həm adambaşına dəyişən yemək xərclərinin, eləcə də musiqi, dizayn və digər sabit məsrəflərin artımını şərtəndirib. İkincisi, pandemiyanın yaratdığı məhduduiyyətlər toy sahibinin hər qonağa görə qeyri-rəsmi ödəmələrə məcbur edir. Deyilənə görə, bu məbləğ adambaşına 5-15 manat arasında dəyişir.
Bundan əlavə, toylar başlayandan qoyun ətinin və digər ərzaq məhsullarının qiymətində müşahidə olunan artım, hətta toyla əlaqəsi olmayan istehlakçıların xərclərini çoxaldıb.
Toyların intensivləşməsi dəvətlilərin bəzilərinin iştirak imkanlarını məhdudlaşdırıb ki, bundan ziyanı toy sahibi çəkir.
İqtisadi qanunlara görə bir tərəf uduzursa, digər tərəf də qazanır. Birmənalı şəkildə deyə bilərik ki, qazanan şadlıq evlərinin sahibləridir, daha çox itirən toy sahibləri və iştirakçılardır".
Paylaş:
Müəllif :
Fuad
Tarix:18-07-2021, 23:46
Sikayət
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Xəbər lenti
Dünən, 08:36
Məmur biznesinin iflic etdiyi sahələrdə orta və kiçik sahibkarlıq can verir... - İnhisar, cərimələr, pul qıtlığı...
23-11-2024, 13:35
Samux İcra Hakimiyyətinin tərkibində 600 min manatlıq qəribə “alış-veriş” – Kəlbətin, təkər, izolent, maşın yağı və s…
23-11-2024, 13:25