Dövlət Neft Şirkətinin Yanğından Mühafizə İdarəsində KORRUPSİYA - Valid və Çingiz Quliyevlərin QAZANC YERİ...
Azərbaycan Dövlət Neft Şirkətinin obyektləri üzrə Yanğından Mühafizə İdarəsinin rəisi, daxili xidmət polkovniki Valid Quliyev və o İdarənin Dəniz Şöbəsinin rəisi, daxili xidmət polkovniki Çingiz Quliyev “Covid-19” tətbiq olunan vaxtlar, şəxsi heyətin 30 %-in iş yerlərində olmaqla, qalanlarını isə, xidmət yerlərindən pul müqabilində evə buraxaraq, şəxsi mənfəət əldə edirlər.
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin qərarına əsasən iş yerlərində işçilərin 30 %-i iş rejimi təşkil olmaqla şəxsi heyətin koranvirus testindən (yaxma) verməklə, FHN-in poliklinikasından keçirərək, pozitiv və ya neqativ olduqlarını biləndən sonra xidmət yerlərində bu koronavirus “Covid-19” tələblərini əldə rəhbər tutaraq iş yerində 30 % şəxsi heyət saxlayaraq, gəmilərdə, özləri istədikləri kimi, şəxsi heyəti S-300 adı ilə, yəni 300 AZN müqabilində, 15 gün-sutka xidmətdə, 30 gün-sutka evdə olmaqla işçiləri evə buraxırlar. Hər gəmidə növbə zamanı ştat üzrə 30 nəfər şəxsi heyət olmaq əvəzinə, növbədə 30 % heyət qalırdı (10-12 nəfər), qalanları isə (S-300) gediblər. Bu haqda gəmi rəhbərliyi, şöbə və idarə rəhbərliyi məlumatlı idi.
Xidmətə - növbəyə gələn şəxsi heyəti, Döyüş Nizamnaməsinə əsasən, xidməti yerlərdə xidmət jurnalında qeyd olunurdular ki, icazəlidirlər, növbə başa çatdıqdan sonar isə, yəni 15 gün-sutka qurtardıqdan sonar, xidmət jurnalında yenidən dəyişiklik edilərək, hansı ki, “Covid-300” adı ilə xidmətdə olmayanlar, döyüş hesabında qeyd olunurdular. Bütün bu proseslərdə gəmi komandirləri, şöbə rəisi, İdarə rəisi məlumatlı idilər. Bütün bu proses necə təşkil olunurdu: S-300 olan şəxs öz iş kartından – maaş kartından 300 AZN + 2 AZN pul köçürürdü. 300 AZN pul köçürülürdü gəmi komandirinə və ya onun müavinlərinə, 2 AZN isə bankın köçürmə xidmət haqqıdır.
Gəmi komandiri və ya onların müavinləri köçürülən pulları İdarə rəisi Valid Quliyevə və şöbə rəisi Çingiz Quliyevə, onları kart hesabına (ola bilsin şəxsi kartlarına) köçürürdülər.
Bu S-300 açıqlaması necə baş verdi: “Vixr-3” Yanğınsöndürmə gəmisinin, üzmə vaxt qurtarması ilə əlaqədar və döyüş hesabından çıxarılıb “Klass” əsaslı təmirə dayanamsı haqqında Dövlət Dəniz Administrasiyasına, Dövlət neft Şirkətinin “SOCAR” rəhbərliyinə və İdarə rəisi Valid Quliyevə bir neçə dəfə radioqramma göndərilib. Dövlət Neft Şirkəti “SOCAR” və Dövlət Dəniz Administrasiyası tərəfindən gəminin əsaslı təmirə dayanmasına və bakıya gəlmələrinə icazə verilib. Lakin İdarə rəisi Valid Quliyev xarab olmuş gəminin obyektdə qalmasını məcbur edib. Bu barədə gəmi rəhbərliyi Texnik-şöbə rəisinə Çingiz Quliyevə müraciət edib, o isə imtina edəərk deyib ki, bu mənlik deyil, İdarə rəisi nə deyirsə onu da yerinə yetirin. Gəmi heyəti öz növbə axtından artıq, 8 gün-sutka ac, təminatsız, dava-dərmansız, heyət arasında xəstə olub, dənizdə qalıblar.
Gəmiyə və şəxsi heyətə idraə rəhbərliyi tərəfindən heç bir köməklik – təminat göstərilməyib.
Burda sual yaranır ki, gəminin sahibi kimdir: Valid Quliyev tərəfindən gəmilərin möhürləri yığılaraq İdarədə saxlanılır, gəmiyə “Xəzər-Dəniz Donanması” QSC tərəfindən, təchizat və mal-materialların, onların anbarından alınıb, gəmiyə gətirmək üçün hər dəfə sənədləri möhürləmək üçün İdarə rəisi Valid Quliyevin yanına getmək və sənədləri möhürləmək, gəmi komandirləri və onların müavinlərindən tələb olunur.
Burda belə sual yaranır, gəmi möhürü harada olmalıdır: QSC tərəfindən gəmi möhürləri kimə verilib? Valid Quliyevə, yoxsa gəmi kapitanlarına? Bəs onda Dəniz şöbəsi rəisi Çingiz Quliyev orada nə işinə baxır? Deməli buradan belə nəticəyə gəlmək olar ki, idarə rəisi öz bağ evlərinə, boya və su şlanqları və s. malalrı gəmidən asanlıqla çıxartmaq üçün gəmi möhürlərindən asanlıqla istifadə edir. QSC tərəfindən verilən sertifikat və işçi diplomları, gəmidə işləyən gəmi heyətinin mütəxəssisləri – peşəkarlığı aşağı səviyyədədir. Çünki, əməkdaşların işçi diplomları yoxdur. Dəniz Administrasiyasının təşkil etdiyi kursları keçmiş, gəmi əməkdaşları tam kursu keçmiş, gəmi əməkdaşları tam kursu bitirmək haqqında tam işçi diplomunun verilməməsidir. Məsələn, şturmanamatros, mexaiklərə - motorçu, elektro-mexaniklərə - elektrik sertifikatı verilir.
ardı var...
İddialarla bağlı qarşı tərəfin mövqeyini dərc etməyə hazırıq! //teref.az//
Paylaş:
Müəllif : Fuad
Tarix:28-04-2022, 12:59
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Azərbaycan Dövlət Neft Şirkətinin obyektləri üzrə Yanğından Mühafizə İdarəsinin rəisi, daxili xidmət polkovniki Valid Quliyev və o İdarənin Dəniz Şöbəsinin rəisi, daxili xidmət polkovniki Çingiz Quliyev “Covid-19” tətbiq olunan vaxtlar, şəxsi heyətin 30 %-in iş yerlərində olmaqla, qalanlarını isə, xidmət yerlərindən pul müqabilində evə buraxaraq, şəxsi mənfəət əldə edirlər.
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin qərarına əsasən iş yerlərində işçilərin 30 %-i iş rejimi təşkil olmaqla şəxsi heyətin koranvirus testindən (yaxma) verməklə, FHN-in poliklinikasından keçirərək, pozitiv və ya neqativ olduqlarını biləndən sonra xidmət yerlərində bu koronavirus “Covid-19” tələblərini əldə rəhbər tutaraq iş yerində 30 % şəxsi heyət saxlayaraq, gəmilərdə, özləri istədikləri kimi, şəxsi heyəti S-300 adı ilə, yəni 300 AZN müqabilində, 15 gün-sutka xidmətdə, 30 gün-sutka evdə olmaqla işçiləri evə buraxırlar. Hər gəmidə növbə zamanı ştat üzrə 30 nəfər şəxsi heyət olmaq əvəzinə, növbədə 30 % heyət qalırdı (10-12 nəfər), qalanları isə (S-300) gediblər. Bu haqda gəmi rəhbərliyi, şöbə və idarə rəhbərliyi məlumatlı idi.
Xidmətə - növbəyə gələn şəxsi heyəti, Döyüş Nizamnaməsinə əsasən, xidməti yerlərdə xidmət jurnalında qeyd olunurdular ki, icazəlidirlər, növbə başa çatdıqdan sonar isə, yəni 15 gün-sutka qurtardıqdan sonar, xidmət jurnalında yenidən dəyişiklik edilərək, hansı ki, “Covid-300” adı ilə xidmətdə olmayanlar, döyüş hesabında qeyd olunurdular. Bütün bu proseslərdə gəmi komandirləri, şöbə rəisi, İdarə rəisi məlumatlı idilər. Bütün bu proses necə təşkil olunurdu: S-300 olan şəxs öz iş kartından – maaş kartından 300 AZN + 2 AZN pul köçürürdü. 300 AZN pul köçürülürdü gəmi komandirinə və ya onun müavinlərinə, 2 AZN isə bankın köçürmə xidmət haqqıdır.
Gəmi komandiri və ya onların müavinləri köçürülən pulları İdarə rəisi Valid Quliyevə və şöbə rəisi Çingiz Quliyevə, onları kart hesabına (ola bilsin şəxsi kartlarına) köçürürdülər.
Bu S-300 açıqlaması necə baş verdi: “Vixr-3” Yanğınsöndürmə gəmisinin, üzmə vaxt qurtarması ilə əlaqədar və döyüş hesabından çıxarılıb “Klass” əsaslı təmirə dayanamsı haqqında Dövlət Dəniz Administrasiyasına, Dövlət neft Şirkətinin “SOCAR” rəhbərliyinə və İdarə rəisi Valid Quliyevə bir neçə dəfə radioqramma göndərilib. Dövlət Neft Şirkəti “SOCAR” və Dövlət Dəniz Administrasiyası tərəfindən gəminin əsaslı təmirə dayanmasına və bakıya gəlmələrinə icazə verilib. Lakin İdarə rəisi Valid Quliyev xarab olmuş gəminin obyektdə qalmasını məcbur edib. Bu barədə gəmi rəhbərliyi Texnik-şöbə rəisinə Çingiz Quliyevə müraciət edib, o isə imtina edəərk deyib ki, bu mənlik deyil, İdarə rəisi nə deyirsə onu da yerinə yetirin. Gəmi heyəti öz növbə axtından artıq, 8 gün-sutka ac, təminatsız, dava-dərmansız, heyət arasında xəstə olub, dənizdə qalıblar.
Gəmiyə və şəxsi heyətə idraə rəhbərliyi tərəfindən heç bir köməklik – təminat göstərilməyib.
Burda sual yaranır ki, gəminin sahibi kimdir: Valid Quliyev tərəfindən gəmilərin möhürləri yığılaraq İdarədə saxlanılır, gəmiyə “Xəzər-Dəniz Donanması” QSC tərəfindən, təchizat və mal-materialların, onların anbarından alınıb, gəmiyə gətirmək üçün hər dəfə sənədləri möhürləmək üçün İdarə rəisi Valid Quliyevin yanına getmək və sənədləri möhürləmək, gəmi komandirləri və onların müavinlərindən tələb olunur.
Burda belə sual yaranır, gəmi möhürü harada olmalıdır: QSC tərəfindən gəmi möhürləri kimə verilib? Valid Quliyevə, yoxsa gəmi kapitanlarına? Bəs onda Dəniz şöbəsi rəisi Çingiz Quliyev orada nə işinə baxır? Deməli buradan belə nəticəyə gəlmək olar ki, idarə rəisi öz bağ evlərinə, boya və su şlanqları və s. malalrı gəmidən asanlıqla çıxartmaq üçün gəmi möhürlərindən asanlıqla istifadə edir. QSC tərəfindən verilən sertifikat və işçi diplomları, gəmidə işləyən gəmi heyətinin mütəxəssisləri – peşəkarlığı aşağı səviyyədədir. Çünki, əməkdaşların işçi diplomları yoxdur. Dəniz Administrasiyasının təşkil etdiyi kursları keçmiş, gəmi əməkdaşları tam kursu keçmiş, gəmi əməkdaşları tam kursu bitirmək haqqında tam işçi diplomunun verilməməsidir. Məsələn, şturmanamatros, mexaiklərə - motorçu, elektro-mexaniklərə - elektrik sertifikatı verilir.
ardı var...
İddialarla bağlı qarşı tərəfin mövqeyini dərc etməyə hazırıq! //teref.az//
Paylaş: