“Azəronlayn” xidmət etmir, zülm edir - GİLEY
“Azəronlayn” internet provayderi abunəçilərinə laqeyd münasibət göstərir. Şikayətçilərin problemi araşdırılmır, xətdə baş vermiş nasazlıq aradan qaldırılmır.
Bu şikayətlərlə Axar.az-a Müşfiqabad qəsəbəsinin sakini müraciət edib. Şikayətçi bildirib ki, bir neçə gün öncə internet xəttində yaranmış problemlə əlaqədar “Azəronlayn”a müraciət edib və ona problemin 24 saat ərzində aradan qaldırılacağı deyilib:
“Lakin internetimiz bərpa olunmadı. Növbəti gün onlarla əlaqə yaratdıqda bildirdilər ki, 3 iş günü ərzində bizim problemimizə baxılacaq və nöqsan aradan qaldırılacaq”.
Buna baxmayaraq, vətəndaşın internetinin bərpa olunması üçün heç bir tədbir görülməyib. Şikayətçi qeyd edir ki, məcbur qalaraq 3-cü dəfə “Azəronlayn”a müraciət ediblər:
“Bu dəfə isə bildirdilər ki, bizə səhv məlumat veriblər. Problemimiz 3 iş günü ərzində yox, 7 iş günü ərzində həll ediləcək. 5 gündür ki, internetimiz yoxdur, ancaq bu, “Azəronlayn”nı qətiyyən maraqlandırmır. Bir qurum, şirkət öz abunəçisinə bu qədər laqeyd yanaşar?”.
Məsələ ilə bağlı “Azəronlayn”dan Axar.az-a bildirilib ki, xətdə yaranmış istənilən problem 5 iş günü ərzində həll edilir:
“Bizə şikayət daxil olan kimi texniki şöbəyə yönləndiririk. Texniki şöbə problemi araşdırır və 5 iş günü ərzində problem aradan qalxır. Problemdən asılı olaraq, nöqsan gün ərzində də aradan qaldırıla bilər, 5 gün ərzində də. Bu, texniki şöbə əməkdaşlarından asılı olan bir şey deyil”.
Mütəxəssislər isə hesab edir ki, bütün şikayət və problemlərin onlayn qəbul edildiyi bir dövrdə internet xəttində yaranmış problemin 5 gün ərzində aradan qaldırılması absurddur. İnternet əsrinin olduğunu nəzərə alaraq, istənilən internet provayderi abunəçilərini fasiləsiz internetlə təmin etməyə borcludur. Bu səbəbdən də bu kimi nöqsanlar anında araşdırılmalı və provayder tərəfindən aradan qaldırılmalıdır. İstənilən provayderin texniki imkanları abunəçinin hər bir problemini qısa müddətdə həll etməyə imkan verməlidir.
Üstəlik, provayderlər abunə haqqı bir neçə dəqiqə gecikən kimi abunəçiyə internetin verilməsini dayandırırsa, hansı əsasla “5 iş günü” (şənbə-bazar da daxil olmaqla, 7 gün nəzərdə tutulur) müddətində problemi aradan qaldırmaq öhdəliyi götürür?
Paylaş:
Müəllif : Yazar
Tarix:9-08-2019, 09:51
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
“Azəronlayn” internet provayderi abunəçilərinə laqeyd münasibət göstərir. Şikayətçilərin problemi araşdırılmır, xətdə baş vermiş nasazlıq aradan qaldırılmır.
Bu şikayətlərlə Axar.az-a Müşfiqabad qəsəbəsinin sakini müraciət edib. Şikayətçi bildirib ki, bir neçə gün öncə internet xəttində yaranmış problemlə əlaqədar “Azəronlayn”a müraciət edib və ona problemin 24 saat ərzində aradan qaldırılacağı deyilib:
“Lakin internetimiz bərpa olunmadı. Növbəti gün onlarla əlaqə yaratdıqda bildirdilər ki, 3 iş günü ərzində bizim problemimizə baxılacaq və nöqsan aradan qaldırılacaq”.
Buna baxmayaraq, vətəndaşın internetinin bərpa olunması üçün heç bir tədbir görülməyib. Şikayətçi qeyd edir ki, məcbur qalaraq 3-cü dəfə “Azəronlayn”a müraciət ediblər:
“Bu dəfə isə bildirdilər ki, bizə səhv məlumat veriblər. Problemimiz 3 iş günü ərzində yox, 7 iş günü ərzində həll ediləcək. 5 gündür ki, internetimiz yoxdur, ancaq bu, “Azəronlayn”nı qətiyyən maraqlandırmır. Bir qurum, şirkət öz abunəçisinə bu qədər laqeyd yanaşar?”.
Məsələ ilə bağlı “Azəronlayn”dan Axar.az-a bildirilib ki, xətdə yaranmış istənilən problem 5 iş günü ərzində həll edilir:
“Bizə şikayət daxil olan kimi texniki şöbəyə yönləndiririk. Texniki şöbə problemi araşdırır və 5 iş günü ərzində problem aradan qalxır. Problemdən asılı olaraq, nöqsan gün ərzində də aradan qaldırıla bilər, 5 gün ərzində də. Bu, texniki şöbə əməkdaşlarından asılı olan bir şey deyil”.
Mütəxəssislər isə hesab edir ki, bütün şikayət və problemlərin onlayn qəbul edildiyi bir dövrdə internet xəttində yaranmış problemin 5 gün ərzində aradan qaldırılması absurddur. İnternet əsrinin olduğunu nəzərə alaraq, istənilən internet provayderi abunəçilərini fasiləsiz internetlə təmin etməyə borcludur. Bu səbəbdən də bu kimi nöqsanlar anında araşdırılmalı və provayder tərəfindən aradan qaldırılmalıdır. İstənilən provayderin texniki imkanları abunəçinin hər bir problemini qısa müddətdə həll etməyə imkan verməlidir.
Üstəlik, provayderlər abunə haqqı bir neçə dəqiqə gecikən kimi abunəçiyə internetin verilməsini dayandırırsa, hansı əsasla “5 iş günü” (şənbə-bazar da daxil olmaqla, 7 gün nəzərdə tutulur) müddətində problemi aradan qaldırmaq öhdəliyi götürür?
Paylaş:
Müəllif :
Yazar
Tarix:9-08-2019, 09:51
Sikayət
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Xəbər lenti
21-12-2024, 11:45
Magistral yolların keçdiyi rayonlarda yeni trend: Topraq sahələri kütləvi satışa çıxarılır
21-12-2024, 11:24
“Sahil Babyev, gəl sənə göstərim ki, biz sakinlərə necə xəstə heyvan verirlər!” – KƏLBƏCƏR SAKİNİNDƏN MÜRACİƏT / VİDEO, FOTO
21-12-2024, 11:20
Kiyevdə rusların vurduğu "Şah Plov" restoranı deputat Ağalar Vəliyevə məxsusdur - FOTO
21-12-2024, 11:18
Sumqayıtda milyonların talanmasında iştirakçı olan “Saffira Plus” MMC -nin fəaliyyəti niyə yoxlanılmır
21-12-2024, 11:07
İşçilərin maaşı ilə özünə “imperiya” quran dələduz şirkət rəhbəri QAÇDI - İLGİNC FAKTLAR...
20-12-2024, 21:08
Türkiyənin Suriya üçün göndərəcəyi 75 min ərzaq bağlamasının ilk partiyası yola salındı
20-12-2024, 14:01