`Azəriqaz` hələ də sayğac-mayğac oyununu DAVAM ETDİRİR... - NARAZILIQ VAR!
Azəriqaz göstərdiyi xidmətlə vətəndaşları narazı salmaqda davam edir. Qazın təzyiqinin az olmasından tutmuş, abunəçiyə xəbərdarlıq etmədən sayğacını dəyişmək kimi problemlər yaradan İctimai Birliklə bağlı şikayətlər tükənmir.
Tribunainfo.az xəbər verir ki, Azəriqazın özbaşınalığından təngə gələn “Milli Fikir Mərkəzi”nin sədri Şəhriyar Məcidzadə üzləşdiyi problemlə bağlı sosial şəbəkədə paylaşım edib. O bildirib ki, Azəriqaz əməkdaşları ona heç bir məlumat vermədən və akt tərtib etmədən sayğacını dəyişib, qazı kəsib gediblər:
“Bir dəfə yaşadığım ünvanda qaz sayğacının müqaviləsini yeniləmədən gəlib qaz sayğacını kartlı sayğaca dəyişmişdilər. Qonşu xəbər elədi ki, sayğacdan qaz buraxır. Zəng elədim, şikayət elədim ki, mənimlə müqaviləni yeniləməmisiniz. Akt tərtib edib təhvil-təslim etməmisiniz. Hələ üstəlik də quraşdırdığınız sayğacdan qaz buraxır. İndi isə gəlib gizlincə, mənə xəbər etmədən, müqaviləni dəyişmədən yenə təhvil-təslim aktı tərtib etmədən növbəti dəfə sayğacı dəyişib kartla olmayan sayğac quraşdırıblar.
Yığışın bir yolluq müzakirə edin qərar verin ki, mənim yaşadığım evin sayğacı kartla olacaq yoxsa kartsız? Lazımdırsa xarici ekspertlərə müraciət edin, parlamentdə müzakirəyə çıxarın, amma bir qərar verin.
Sayğacı aktsız filansız dəyişmək bir tərəfə, qazı da kəsib gediblər. Zəng edib qaynar xəttə şikayət edirəm ki, niyə belə etmisiniz? Cavab verirlər ki, bəzən abonentlər evdə olmurlar. İndi bu müqavilənin yenilənməsinə, təhvil-təslim aktının tərtib edilməməsinə haqq qazandırır? Nə deməkdir bu? Oturduqları yerə, tutduqları vəzifəyə hörmət etmirlər. Niyə etsinlər ki, milyonlar dönür. Vaxt var təhvil təslim aktı tərtib etməyə? Vaxt var borc qəbzi təqdim etməyə? Belə lazımsız şeylərə niyə vaxt sərf etsinlər?
Əgər Azəriqaz dövlət qurumudursa, o, dövlətin qoyduğu qanunlarla idarə olunursa abonentlə müqavilə bağlanmalı, sayğac dəyişilirsə akt tərtib edilməlidi. Qaz kəsilmədən borc qəbzi təqdim edilməlidi. Təqdim edilmirsə, deməli, bu qurum dövlətin müəyyən etdiyi qaydalarla yox özündən çıxardığı hansısa ənənələr, anlayışlarla fəaliyyətini tənzimləyir”.
Azəriqaz İB-dən şikayətçi olan vətəndaş Aytac Atakişiyeva da problemini sosial şəbəkədə paylaşıb. O bildirib ki, uzun müddətdir qazın aşağı təzyiqlə verilməsindən əziyyət çəkirlər:
“Qazın təzyiqi yoxdur, üzr istəyirəm, hamamda çimmək də olmur heç. Onsuz da təzyiqi olmayan qazı axşam saat 5-6-dan sonra daha da azaldırlar. Bir damcı günəş görən kimi qazın təzyiqini azaltmayın, onsuz da pulunu ödəyib işlədirik. Bu qədər də olmaz axı. Qaynar xəttə yığanda da hamısı eyni sözü deyir, “şikayətinizi yönləndirdik”, amma hara, kimə yönəldiblərsə 2 həftədir heç bir nəticə yoxdur”. //Tribunainfo.az//
Paylaş:
Müəllif : Fuad
Tarix:1-03-2023, 12:45
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Azəriqaz göstərdiyi xidmətlə vətəndaşları narazı salmaqda davam edir. Qazın təzyiqinin az olmasından tutmuş, abunəçiyə xəbərdarlıq etmədən sayğacını dəyişmək kimi problemlər yaradan İctimai Birliklə bağlı şikayətlər tükənmir.
Tribunainfo.az xəbər verir ki, Azəriqazın özbaşınalığından təngə gələn “Milli Fikir Mərkəzi”nin sədri Şəhriyar Məcidzadə üzləşdiyi problemlə bağlı sosial şəbəkədə paylaşım edib. O bildirib ki, Azəriqaz əməkdaşları ona heç bir məlumat vermədən və akt tərtib etmədən sayğacını dəyişib, qazı kəsib gediblər:
“Bir dəfə yaşadığım ünvanda qaz sayğacının müqaviləsini yeniləmədən gəlib qaz sayğacını kartlı sayğaca dəyişmişdilər. Qonşu xəbər elədi ki, sayğacdan qaz buraxır. Zəng elədim, şikayət elədim ki, mənimlə müqaviləni yeniləməmisiniz. Akt tərtib edib təhvil-təslim etməmisiniz. Hələ üstəlik də quraşdırdığınız sayğacdan qaz buraxır. İndi isə gəlib gizlincə, mənə xəbər etmədən, müqaviləni dəyişmədən yenə təhvil-təslim aktı tərtib etmədən növbəti dəfə sayğacı dəyişib kartla olmayan sayğac quraşdırıblar.
Yığışın bir yolluq müzakirə edin qərar verin ki, mənim yaşadığım evin sayğacı kartla olacaq yoxsa kartsız? Lazımdırsa xarici ekspertlərə müraciət edin, parlamentdə müzakirəyə çıxarın, amma bir qərar verin.
Sayğacı aktsız filansız dəyişmək bir tərəfə, qazı da kəsib gediblər. Zəng edib qaynar xəttə şikayət edirəm ki, niyə belə etmisiniz? Cavab verirlər ki, bəzən abonentlər evdə olmurlar. İndi bu müqavilənin yenilənməsinə, təhvil-təslim aktının tərtib edilməməsinə haqq qazandırır? Nə deməkdir bu? Oturduqları yerə, tutduqları vəzifəyə hörmət etmirlər. Niyə etsinlər ki, milyonlar dönür. Vaxt var təhvil təslim aktı tərtib etməyə? Vaxt var borc qəbzi təqdim etməyə? Belə lazımsız şeylərə niyə vaxt sərf etsinlər?
Əgər Azəriqaz dövlət qurumudursa, o, dövlətin qoyduğu qanunlarla idarə olunursa abonentlə müqavilə bağlanmalı, sayğac dəyişilirsə akt tərtib edilməlidi. Qaz kəsilmədən borc qəbzi təqdim edilməlidi. Təqdim edilmirsə, deməli, bu qurum dövlətin müəyyən etdiyi qaydalarla yox özündən çıxardığı hansısa ənənələr, anlayışlarla fəaliyyətini tənzimləyir”.
Azəriqaz İB-dən şikayətçi olan vətəndaş Aytac Atakişiyeva da problemini sosial şəbəkədə paylaşıb. O bildirib ki, uzun müddətdir qazın aşağı təzyiqlə verilməsindən əziyyət çəkirlər:
“Qazın təzyiqi yoxdur, üzr istəyirəm, hamamda çimmək də olmur heç. Onsuz da təzyiqi olmayan qazı axşam saat 5-6-dan sonra daha da azaldırlar. Bir damcı günəş görən kimi qazın təzyiqini azaltmayın, onsuz da pulunu ödəyib işlədirik. Bu qədər də olmaz axı. Qaynar xəttə yığanda da hamısı eyni sözü deyir, “şikayətinizi yönləndirdik”, amma hara, kimə yönəldiblərsə 2 həftədir heç bir nəticə yoxdur”. //Tribunainfo.az//
Paylaş: