“Elektron hökumət”in elektron müraciətlərə - Konstitusiyaya yanlış qadağası
Ali Məhkəmənin, Maliyyə Nazirliyinin, Baş prokurorluğun saytlarından müraciət göndərmək olmur
Texniki inkişafın elə mərhələsindəyik ki, ucqar bir kənddən dünyanın o başı ilə bağlantı yaratmaq, necə deyərlər, su içmək qədər asandır. Müraciət etmək istədiyin ölkənin saytına girirsən, əlaqə bölümünə daxil olub, gərəkən prosedurları edirsən və müraciətini bir düyməni basmaqla göndərirsən. Di gəl, ölkənin öz içində , eyni şəhərin içində dövlət orqanlarının saytlarından yararlanmaq mümkün olmur. Faktlara üz tutaq.
Ali Məhkəmənin son 6 aya kimi çox keyfiyyətli, örnək olan saytı vardı. Asanlıqla bu sayt yolu ilə həm qəbula yazılmaq olurdu, həm də online müraciət etmək. İndi 6 aydır saytı guya yeniləyiblər, amma nə müraciət qəbul olunur, nə qəbula yazılmaq. Bütün prosedurlardan keçib, “göndər” düyməsini basırsan, “fırlanır-fırlanır”, amma “müraciətiniz qəbul olundu” “muştuluğu”na çata bilmir”.
Maliyyə Nazirliyinin saytındakı problem bir ildən də çoxdur və bir qədər ayrıdır. Bu dövlət-hökumət saytında bütün prosedurlardan keçmək olur, bircə “təsdiqləmə kodu”ndan başqa. Ekranda göstərilən kodu yazan kimi, göndərmə düyməsini basmağa belə macal verilmir, “təsdiqlənmə kodu səhvdir” qırmızı xətlə yazılır və nə qədər “səhvi” düzəltsən də, bu “qırmızı bildiriş” səddi , qadağası yox olmur.
Baş prokurorluğun saytının müraciətləri qəbul etməkdən imtinasının yaşı 6 ay olar. 6 aydır saytdan müraciət formasını doldurub, “göndər” düyməsini basan kimi “ 500” yazılışının altında ingiliscə “vay, bizim serverdə nəsə yanlışlıq var” cavabı ilə üzləşirsən, yəni saytın serveri müraciətin qəbuluna qadağa qoyub.
Yanlışlığı, müraciətlərə texniki qadağanı kim aradan qaldırmalıdır? Ən azı, bu barədə fikirləşən var? Axı müraciət hüququ Konstituiyanın 57-ci maddəsi ilə təminat verilən əsas hüquq və azadlıqlardandır.
Məğrur Bədəlsoy
Paylaş:
Müəllif : Fuad
Tarix:7-10-2023, 13:14
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Ali Məhkəmənin, Maliyyə Nazirliyinin, Baş prokurorluğun saytlarından müraciət göndərmək olmur
Texniki inkişafın elə mərhələsindəyik ki, ucqar bir kənddən dünyanın o başı ilə bağlantı yaratmaq, necə deyərlər, su içmək qədər asandır. Müraciət etmək istədiyin ölkənin saytına girirsən, əlaqə bölümünə daxil olub, gərəkən prosedurları edirsən və müraciətini bir düyməni basmaqla göndərirsən. Di gəl, ölkənin öz içində , eyni şəhərin içində dövlət orqanlarının saytlarından yararlanmaq mümkün olmur. Faktlara üz tutaq.
Ali Məhkəmənin son 6 aya kimi çox keyfiyyətli, örnək olan saytı vardı. Asanlıqla bu sayt yolu ilə həm qəbula yazılmaq olurdu, həm də online müraciət etmək. İndi 6 aydır saytı guya yeniləyiblər, amma nə müraciət qəbul olunur, nə qəbula yazılmaq. Bütün prosedurlardan keçib, “göndər” düyməsini basırsan, “fırlanır-fırlanır”, amma “müraciətiniz qəbul olundu” “muştuluğu”na çata bilmir”.
Maliyyə Nazirliyinin saytındakı problem bir ildən də çoxdur və bir qədər ayrıdır. Bu dövlət-hökumət saytında bütün prosedurlardan keçmək olur, bircə “təsdiqləmə kodu”ndan başqa. Ekranda göstərilən kodu yazan kimi, göndərmə düyməsini basmağa belə macal verilmir, “təsdiqlənmə kodu səhvdir” qırmızı xətlə yazılır və nə qədər “səhvi” düzəltsən də, bu “qırmızı bildiriş” səddi , qadağası yox olmur.
Baş prokurorluğun saytının müraciətləri qəbul etməkdən imtinasının yaşı 6 ay olar. 6 aydır saytdan müraciət formasını doldurub, “göndər” düyməsini basan kimi “ 500” yazılışının altında ingiliscə “vay, bizim serverdə nəsə yanlışlıq var” cavabı ilə üzləşirsən, yəni saytın serveri müraciətin qəbuluna qadağa qoyub.
Yanlışlığı, müraciətlərə texniki qadağanı kim aradan qaldırmalıdır? Ən azı, bu barədə fikirləşən var? Axı müraciət hüququ Konstituiyanın 57-ci maddəsi ilə təminat verilən əsas hüquq və azadlıqlardandır.
Məğrur Bədəlsoy
Paylaş: