“Optimal Electronics”köhnə telefonları təzə adına müştərilərə “sırıyır” - GİLEY
regionxeberlericom.az Saqlamheyat.az-a istinadən xəbər verir ki, paytaxtda məişət avadanlıqları satan mağazaların fəaliyyətiylə bağlı narazılıqların sayı günü-gündən artıb. Bu cür mağazaların sayı artıqdca, rəqabət güclənir. Lakin mağazalar arasında heç bir rəqabət görmürük. Çünki fəaliyyətlərində kifayət qədər nöqsanlara yol verirlər. Vətəndaşları aldatmaqla məşğuldurlar. İstehlakçıların etibarından sui-istifadə edirlər. Belə məişət avadanlıqları satışıyla məşğul olan mağazalardan biri də “Optimal Electronics” Mağazalar Şəbəkəsidir.
Paytaxtın bir neçə yerində vətəndaşlara xidmət göstərən “Optimal Electronics” Mağazalar Şəbəkəsinin fəaliyyəti müştəriləri qane etmir. Belə ki, orada satılan məhsulların keyfiyyəti istehlakçıları razı salmır. Verilən məlumata görə, vətəndaşların kreditlə aldıqları məhsulların əksəriyyəti evə aparandan sonra xarab çıxır. Bu hal bir neçə müştərinin başına gəlib.
Belə olan zaman sözügedən mağazalarla müştəri arasında problemlər yaşanır. Belə ki, mağaza defekt malı dəyişmək istəmir. Təmir edərək müştəriyə qaytarmaq istəyir. Bu isə qanunsuz hesab olunur. Çünki malın defekt olduğu alınan günü ortalığa çıxıbsa, rəhbərlik məhsulu dəyişməlidir. Təəssüf ki, bir sıra işbazlar bundan boyun qaçırmağa çalışırlar. Lakin istehlakçı hüquqlarını yaxşı bilənlər haqlarını tələb edə bilirlər. Hüquqlarından bixəbər olanlar isə bundan yararlana bilmirlər. Bundan başqa bizə verilən məlumata görə, “Optimal Electronics” Mağazalar Şəbəkəsində kredit şöbəsində vətəndaşlar incidilir. Belə ki, müştəri bir gün ödənişi gecikdirən kimi vətəndaşdan artıq pul alınır.
Müştəriyə məhsul barədə ətraflı məlumat verilmir. Müştərilərə qarşı saymazyana münasibət sərgiləyirlər.
Sosial şəbəkələrdə də bu cür şikayətlər tez-tez öz əksini tapır, onlardan bir- neçəsini olduğu kimi təqdim edirik…
Paylaş:
Müəllif : Yazar
Tarix:7-07-2020, 08:35
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
regionxeberlericom.az Saqlamheyat.az-a istinadən xəbər verir ki, paytaxtda məişət avadanlıqları satan mağazaların fəaliyyətiylə bağlı narazılıqların sayı günü-gündən artıb. Bu cür mağazaların sayı artıqdca, rəqabət güclənir. Lakin mağazalar arasında heç bir rəqabət görmürük. Çünki fəaliyyətlərində kifayət qədər nöqsanlara yol verirlər. Vətəndaşları aldatmaqla məşğuldurlar. İstehlakçıların etibarından sui-istifadə edirlər. Belə məişət avadanlıqları satışıyla məşğul olan mağazalardan biri də “Optimal Electronics” Mağazalar Şəbəkəsidir.
Paytaxtın bir neçə yerində vətəndaşlara xidmət göstərən “Optimal Electronics” Mağazalar Şəbəkəsinin fəaliyyəti müştəriləri qane etmir. Belə ki, orada satılan məhsulların keyfiyyəti istehlakçıları razı salmır. Verilən məlumata görə, vətəndaşların kreditlə aldıqları məhsulların əksəriyyəti evə aparandan sonra xarab çıxır. Bu hal bir neçə müştərinin başına gəlib.
Belə olan zaman sözügedən mağazalarla müştəri arasında problemlər yaşanır. Belə ki, mağaza defekt malı dəyişmək istəmir. Təmir edərək müştəriyə qaytarmaq istəyir. Bu isə qanunsuz hesab olunur. Çünki malın defekt olduğu alınan günü ortalığa çıxıbsa, rəhbərlik məhsulu dəyişməlidir. Təəssüf ki, bir sıra işbazlar bundan boyun qaçırmağa çalışırlar. Lakin istehlakçı hüquqlarını yaxşı bilənlər haqlarını tələb edə bilirlər. Hüquqlarından bixəbər olanlar isə bundan yararlana bilmirlər. Bundan başqa bizə verilən məlumata görə, “Optimal Electronics” Mağazalar Şəbəkəsində kredit şöbəsində vətəndaşlar incidilir. Belə ki, müştəri bir gün ödənişi gecikdirən kimi vətəndaşdan artıq pul alınır.
Müştəriyə məhsul barədə ətraflı məlumat verilmir. Müştərilərə qarşı saymazyana münasibət sərgiləyirlər.
Sosial şəbəkələrdə də bu cür şikayətlər tez-tez öz əksini tapır, onlardan bir- neçəsini olduğu kimi təqdim edirik…
Paylaş:
Paytaxtın bir neçə yerində vətəndaşlara xidmət göstərən “Optimal Electronics” Mağazalar Şəbəkəsinin fəaliyyəti müştəriləri qane etmir. Belə ki, orada satılan məhsulların keyfiyyəti istehlakçıları razı salmır. Verilən məlumata görə, vətəndaşların kreditlə aldıqları məhsulların əksəriyyəti evə aparandan sonra xarab çıxır. Bu hal bir neçə müştərinin başına gəlib.
Belə olan zaman sözügedən mağazalarla müştəri arasında problemlər yaşanır. Belə ki, mağaza defekt malı dəyişmək istəmir. Təmir edərək müştəriyə qaytarmaq istəyir. Bu isə qanunsuz hesab olunur. Çünki malın defekt olduğu alınan günü ortalığa çıxıbsa, rəhbərlik məhsulu dəyişməlidir. Təəssüf ki, bir sıra işbazlar bundan boyun qaçırmağa çalışırlar. Lakin istehlakçı hüquqlarını yaxşı bilənlər haqlarını tələb edə bilirlər. Hüquqlarından bixəbər olanlar isə bundan yararlana bilmirlər. Bundan başqa bizə verilən məlumata görə, “Optimal Electronics” Mağazalar Şəbəkəsində kredit şöbəsində vətəndaşlar incidilir. Belə ki, müştəri bir gün ödənişi gecikdirən kimi vətəndaşdan artıq pul alınır.
Müştəriyə məhsul barədə ətraflı məlumat verilmir. Müştərilərə qarşı saymazyana münasibət sərgiləyirlər.
Sosial şəbəkələrdə də bu cür şikayətlər tez-tez öz əksini tapır, onlardan bir- neçəsini olduğu kimi təqdim edirik…
Paylaş:
Müəllif :
Yazar
Tarix:7-07-2020, 08:35
Sikayət
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Xəbər lenti
6-11-2024, 12:10
Azərbaycan Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqlarında nələr baş verir? - İLGİNC İDDİALAR
6-11-2024, 12:07