Lisenziyası ləğv olunan şirkətdən əcaib açıqlama - GİLEY
Bakı sakini Nailə Əliyeva üzləşdiyi əcaib bir problemlə bağlı sosial şəbəkədə narahatçılığını paylaşıb. DİA.AZ narazı vətəndaşın yazdıqlarını təqdim edir:
"Şikayətim "Standard" sığorta şirkətindəndir. Deməli, iyul ayının 17-də Topçubaşov küçəsində maşınla qəza olub. Qəza yaradan şəxsin sığortası "Standard Sığorta" olduğundan onlara müraciət olundu. Hadisə yerinə gəldilər və maşının şəklini çəkib getdilər.
Amma indi deyirlər ki, biz artıq fəaliyyət göstərmirik və hal-hazırda heç bir məbləğ ödəyə bilməyəcəyik: "Gələcəkdə lisenziya alsaq, onda 1-2 ilə siyanınızı qarşılayarıq".
Çarəsiz durumda qalmışıq və sığorta şirkətinin müştəriyə belə cavab verməsi nə dərəcədə düzgündür?"
Mövzu diqqətimizdədir. Qarşı tərəfin də fikrini öyrənməyə çalışacağıq.
Paylaş:
Müəllif : Yazar
Tarix:21-07-2020, 11:58
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Bakı sakini Nailə Əliyeva üzləşdiyi əcaib bir problemlə bağlı sosial şəbəkədə narahatçılığını paylaşıb. DİA.AZ narazı vətəndaşın yazdıqlarını təqdim edir:
"Şikayətim "Standard" sığorta şirkətindəndir. Deməli, iyul ayının 17-də Topçubaşov küçəsində maşınla qəza olub. Qəza yaradan şəxsin sığortası "Standard Sığorta" olduğundan onlara müraciət olundu. Hadisə yerinə gəldilər və maşının şəklini çəkib getdilər.
Amma indi deyirlər ki, biz artıq fəaliyyət göstərmirik və hal-hazırda heç bir məbləğ ödəyə bilməyəcəyik: "Gələcəkdə lisenziya alsaq, onda 1-2 ilə siyanınızı qarşılayarıq".
Çarəsiz durumda qalmışıq və sığorta şirkətinin müştəriyə belə cavab verməsi nə dərəcədə düzgündür?"
Mövzu diqqətimizdədir. Qarşı tərəfin də fikrini öyrənməyə çalışacağıq.
Paylaş:
"Şikayətim "Standard" sığorta şirkətindəndir. Deməli, iyul ayının 17-də Topçubaşov küçəsində maşınla qəza olub. Qəza yaradan şəxsin sığortası "Standard Sığorta" olduğundan onlara müraciət olundu. Hadisə yerinə gəldilər və maşının şəklini çəkib getdilər.
Amma indi deyirlər ki, biz artıq fəaliyyət göstərmirik və hal-hazırda heç bir məbləğ ödəyə bilməyəcəyik: "Gələcəkdə lisenziya alsaq, onda 1-2 ilə siyanınızı qarşılayarıq".
Çarəsiz durumda qalmışıq və sığorta şirkətinin müştəriyə belə cavab verməsi nə dərəcədə düzgündür?"
Mövzu diqqətimizdədir. Qarşı tərəfin də fikrini öyrənməyə çalışacağıq.
Paylaş:
Müəllif :
Yazar
Tarix:21-07-2020, 11:58
Sikayət
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Xəbər lenti
Bu gün, 12:10
Azərbaycan Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqlarında nələr baş verir? - İLGİNC İDDİALAR
Bu gün, 12:07
Sabiq MTN generallarının Fransada çiçəklənən biznesində “akula izi” “MTN çətəsi”nin “yeriyən pulqabısı”ndan yeni xəbər
Dünən, 10:14
Xaçmazlılar onu sevirmiş... özləri də bilmədən... özlərindən xəbərsiz... - Xaçmazda "TAXT-TAC OYUNLARI"...
4-11-2024, 16:01