“Kontakt Home”dan yeni qazanc əldə etmə üsulu - İDDİA
“Kontakt Home” şirkətinin fəaliyyəti ilə bağlı vətəndaş şikayət edib. Beləki, “Kontakt Home” vətəndaşa 12 ay müddətinə faizsiz kreditlə telefon verib. Adındanda gördüyümüz kimi faizsiz kredit şərti qoyulub. Amma faizsiz olan bir məsələnin sorasında faizin adı dəyişərək cərimə tətbiq edilir və cərimə mütləq şəkildə vətəndaşdan alınmadıqda heç bir məsələnin həl edilməsi təmin edilmir. Vətəndaş İMEL kodla işlək olan mobil telefon götürüb bu telefonun isə iki İMEL kodu var. Hər iki İMEL kodu deaktiv edərək müştərinin əlaqə yaratması və o telefondan istifadəsinə məhdudiyyət qoyulur. Buna səbəb isə kreditin ödənişinin vaxtında yəni müəyyən edilmiş müddətdə ödənilməməsidi. Ödənişin gecikməsi zamanı Şirkət rəsmi məktubla Rabitə və Yüksək Texnalogiyalar nazirliyinə müraciət etməli və bu müraciət əsasında İMEL kodlar diaktiv edilməlidir. İlk öncə onuda qeyd edək ki, müştəri tam şəkildə ödəniş etmədiyindən məhsul şirkətin məhsulu olaraq tanınmaqdadır. Amma blok edilmə müraciətinində şirkət tərəfindən edildiyini nəzərə aldıqda şirkət özünün yeni müraciəti ilə blok edilmənin ləğvini təmin etməlidir. Lakin bu tələbi etmədən şirkət hər bir telefonun blokdan çıxarılması üçün müqaviləsinə şərt əlavə edərək ödəniş alacağın qeyd edir. Kredit alan şəxslər isə heç zaman müqaviləni tam oxumurlar. 10-15 səhifədən ibarət yaradılan müqaviləni sizcə kim oxumağa həvəs göstərir ki..?
Bu gün redkaisyamıza müraciət edən vətəndaş şikayətlərinin araşdırılması məqsədi ilə “Kontakt Home” mağazaalar şəbəkəsinin qaynar xətti olan *6060 nömrəsi ilə əlaqə saladıq. Əlaqə zamanı operatora media nümayəndəsi olmağımızı qeyd edərək şikayətlə bağlı münasibət ala biləcəyimiz şəxslə calaşdırmasını tələb etdik. İlk öncə tələbi yerinə yetirən şəxslərin aktivliyin gördükdə şikayətin əsasız olması ağlımızdan belə keçdi.
Daha sonra 22 dəqiqə 49 saniyəlik görüşdə verdiyimiz heç bir suala dolğun cavab verilməməsi ilə yanaşı şirkətin qeyri qanuni olaraq telefonlara blok qoymasınada qismən aydınlıq gətirə bildik. “Kontakt Home”un sözcüsü Nisə xanımında qeyd etdiyi kimi kreditə verilmiş telefonlara şirkət tərəfindən deyil, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar nazirliyi blok edir. Burdan isə bir sual yaranır nazirliyin vətəndaşların telefonlarını blok etmək də marağı nədir. Əgər şirkət rəsmi olaraq nazirliyə İMEL kodun blok tələbini rəsmi şəkildə etməyibsə nazirlik bu telefonlara necə və hansı hüquqla qadağalar qoymaqdadır. Axı hər bir istifadəyə verilmiş mobil telefon Azərbaycan sərhədləri çərçivəsində işlək olması üçün əvvəlcədən qanunların tələbinə uyğun rüsum ödənilir. Və bu rüsumun ödənildiyi yer məhz Rabitə və Yüksək Texnologiyalar nazirliyidir. O zaman müştəri kredit gecikməsi zamanı telefonuna qoyulmuş məhdudiyyət və ya digər əməliyyatlar RTYN şirkət tərəfindən bildirilmədikdə, yəni rəsmi müraciət edilmədiyi təqdirdə İMEL kod necə diaktiv edilə bilər. RTY Nazirliyi “Kontakt Home” müştərilərinin kredit ödəyib ödəməməsinəmi nəzarət etməklə mükələfdir...? deyə sual yaranır. Amma Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin məhz yenidən telefonu aktiv etməsi üçün hər bir telefona görə20 azn yenidən aktiv edilməsi üçün vəsait tələb edilir. Bu azmış kimi faizsiz kredit verdiyin iddia edən “Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsi müştərilərə gecikmə cəriməsi və məbləğə görə, ayrı ayrı ödənişlər tələbi edərək vətəndaşlara qarşı fırıldaq işlədilməsi iddia edilməkdədir. Məsələyə aydınlıq gətirmək istəsəkdə üçün “Kontakt Home” Şikayətlər və təkliflər şöbəsinə sualar verdik. Faiz olmadığı halda necə cərimə tutulur. Əlavə faizlər necə alınır deyə. Nisə xanım bunla bağlı cavab verə bilməyəcəyini qeyd edərək rəsmi ofisdə rəhbərlərlə görüşməyimizi təklif etdi. Bu isə artıq jurnalist peşəsinə aid olmadığında bu təklifi qəbul etmədik. KİV qanunlarını xatırlatmağımıza baxmayaraq tələblərə əhəmiyyət verilmədi. Nisə xanıma rəhbər şəxslərə və ya bizim sualarımıza dolğun cavab verə biləcək adamlarla birləşdirməsin tələbimiz isə elə bir imkanlarının olmadığını, hətta şirkətin ictimai əlaqələr şöbəsinin belə var olmadığı şəxsimizə qeyd edildi.
Yazıda adları keçən şəxs və qurumların mövqeyni dinləməyə hazırıq.
BakuNews.Az
Paylaş:
Müəllif : Yazar
Tarix:10-05-2019, 09:46
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
“Kontakt Home” şirkətinin fəaliyyəti ilə bağlı vətəndaş şikayət edib. Beləki, “Kontakt Home” vətəndaşa 12 ay müddətinə faizsiz kreditlə telefon verib. Adındanda gördüyümüz kimi faizsiz kredit şərti qoyulub. Amma faizsiz olan bir məsələnin sorasında faizin adı dəyişərək cərimə tətbiq edilir və cərimə mütləq şəkildə vətəndaşdan alınmadıqda heç bir məsələnin həl edilməsi təmin edilmir. Vətəndaş İMEL kodla işlək olan mobil telefon götürüb bu telefonun isə iki İMEL kodu var. Hər iki İMEL kodu deaktiv edərək müştərinin əlaqə yaratması və o telefondan istifadəsinə məhdudiyyət qoyulur. Buna səbəb isə kreditin ödənişinin vaxtında yəni müəyyən edilmiş müddətdə ödənilməməsidi. Ödənişin gecikməsi zamanı Şirkət rəsmi məktubla Rabitə və Yüksək Texnalogiyalar nazirliyinə müraciət etməli və bu müraciət əsasında İMEL kodlar diaktiv edilməlidir. İlk öncə onuda qeyd edək ki, müştəri tam şəkildə ödəniş etmədiyindən məhsul şirkətin məhsulu olaraq tanınmaqdadır. Amma blok edilmə müraciətinində şirkət tərəfindən edildiyini nəzərə aldıqda şirkət özünün yeni müraciəti ilə blok edilmənin ləğvini təmin etməlidir. Lakin bu tələbi etmədən şirkət hər bir telefonun blokdan çıxarılması üçün müqaviləsinə şərt əlavə edərək ödəniş alacağın qeyd edir. Kredit alan şəxslər isə heç zaman müqaviləni tam oxumurlar. 10-15 səhifədən ibarət yaradılan müqaviləni sizcə kim oxumağa həvəs göstərir ki..?
Bu gün redkaisyamıza müraciət edən vətəndaş şikayətlərinin araşdırılması məqsədi ilə “Kontakt Home” mağazaalar şəbəkəsinin qaynar xətti olan *6060 nömrəsi ilə əlaqə saladıq. Əlaqə zamanı operatora media nümayəndəsi olmağımızı qeyd edərək şikayətlə bağlı münasibət ala biləcəyimiz şəxslə calaşdırmasını tələb etdik. İlk öncə tələbi yerinə yetirən şəxslərin aktivliyin gördükdə şikayətin əsasız olması ağlımızdan belə keçdi.
Daha sonra 22 dəqiqə 49 saniyəlik görüşdə verdiyimiz heç bir suala dolğun cavab verilməməsi ilə yanaşı şirkətin qeyri qanuni olaraq telefonlara blok qoymasınada qismən aydınlıq gətirə bildik. “Kontakt Home”un sözcüsü Nisə xanımında qeyd etdiyi kimi kreditə verilmiş telefonlara şirkət tərəfindən deyil, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar nazirliyi blok edir. Burdan isə bir sual yaranır nazirliyin vətəndaşların telefonlarını blok etmək də marağı nədir. Əgər şirkət rəsmi olaraq nazirliyə İMEL kodun blok tələbini rəsmi şəkildə etməyibsə nazirlik bu telefonlara necə və hansı hüquqla qadağalar qoymaqdadır. Axı hər bir istifadəyə verilmiş mobil telefon Azərbaycan sərhədləri çərçivəsində işlək olması üçün əvvəlcədən qanunların tələbinə uyğun rüsum ödənilir. Və bu rüsumun ödənildiyi yer məhz Rabitə və Yüksək Texnologiyalar nazirliyidir. O zaman müştəri kredit gecikməsi zamanı telefonuna qoyulmuş məhdudiyyət və ya digər əməliyyatlar RTYN şirkət tərəfindən bildirilmədikdə, yəni rəsmi müraciət edilmədiyi təqdirdə İMEL kod necə diaktiv edilə bilər. RTY Nazirliyi “Kontakt Home” müştərilərinin kredit ödəyib ödəməməsinəmi nəzarət etməklə mükələfdir...? deyə sual yaranır. Amma Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin məhz yenidən telefonu aktiv etməsi üçün hər bir telefona görə20 azn yenidən aktiv edilməsi üçün vəsait tələb edilir. Bu azmış kimi faizsiz kredit verdiyin iddia edən “Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsi müştərilərə gecikmə cəriməsi və məbləğə görə, ayrı ayrı ödənişlər tələbi edərək vətəndaşlara qarşı fırıldaq işlədilməsi iddia edilməkdədir. Məsələyə aydınlıq gətirmək istəsəkdə üçün “Kontakt Home” Şikayətlər və təkliflər şöbəsinə sualar verdik. Faiz olmadığı halda necə cərimə tutulur. Əlavə faizlər necə alınır deyə. Nisə xanım bunla bağlı cavab verə bilməyəcəyini qeyd edərək rəsmi ofisdə rəhbərlərlə görüşməyimizi təklif etdi. Bu isə artıq jurnalist peşəsinə aid olmadığında bu təklifi qəbul etmədik. KİV qanunlarını xatırlatmağımıza baxmayaraq tələblərə əhəmiyyət verilmədi. Nisə xanıma rəhbər şəxslərə və ya bizim sualarımıza dolğun cavab verə biləcək adamlarla birləşdirməsin tələbimiz isə elə bir imkanlarının olmadığını, hətta şirkətin ictimai əlaqələr şöbəsinin belə var olmadığı şəxsimizə qeyd edildi.
Yazıda adları keçən şəxs və qurumların mövqeyni dinləməyə hazırıq.
BakuNews.Az
Paylaş:
Müəllif :
Yazar
Tarix:10-05-2019, 09:46
Sikayət
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Xəbər lenti
Dünən, 11:45
Magistral yolların keçdiyi rayonlarda yeni trend: Topraq sahələri kütləvi satışa çıxarılır
Dünən, 11:24
“Sahil Babyev, gəl sənə göstərim ki, biz sakinlərə necə xəstə heyvan verirlər!” – KƏLBƏCƏR SAKİNİNDƏN MÜRACİƏT / VİDEO, FOTO
Dünən, 11:18
Sumqayıtda milyonların talanmasında iştirakçı olan “Saffira Plus” MMC -nin fəaliyyəti niyə yoxlanılmır
Dünən, 11:07
İşçilərin maaşı ilə özünə “imperiya” quran dələduz şirkət rəhbəri QAÇDI - İLGİNC FAKTLAR...
20-12-2024, 21:08
Türkiyənin Suriya üçün göndərəcəyi 75 min ərzaq bağlamasının ilk partiyası yola salındı
20-12-2024, 14:01
Tiktoker Benizin zərərçəkəni hüquq-mühafizə orqanlarına müraciət etdi - 836 min manatdan çox pulunu hissə-hissə ələ keçirib
20-12-2024, 13:48
Ölkəmizə son illər iribuynuzlu heyvanlar HARADAN və NECƏ gətirilir? - “Dana monopoliyası” "kralı"na niyə DUR deyən tapılmır...?
20-12-2024, 12:09
Dünya çempionu 2,5 milyon pul qoyduğu obyektdən çıxarılır - İşin arxasında keçmiş məmur dayanır? - FOTO
20-12-2024, 10:16