"Evə soyuducu yox, sanki traktor almışam" - GİLEY
Bakıda iki ay öncə “Samsung” şirkətinə məxsus mağazadan bu markanın soyuducusunu alan müştəri peşman olduğunu bildirib.
Mubahise.az xəbər verir ki, vətəndaş Gülnar Əliyeva bildirib ki, oktyabrın 30-da “Sumsung” mağazasından 969 manata soyuduc alıb: “Bizə dedilər ki, evə gətiriləndən 3 saat sonra işə salın. İşlədəndə səs etdiyini və taqqıltı-gurultu olduğunu gördüm. Bunu mağazaya da bildirdim, çatdırılma edən şəxs servis adı ilə iki dəfə gəlib baxdı və “bu belə işləməlidir” deyib getdi. Bu yolla 14 günlük qaytarılma vaxtınl yola verdilər.
Artıq iki aydır nə servis, nə də “Sumsung” mağazası satdıqları “brak” məhsula sahib çıxır. Mən evə soyuducu yox, sanki traktor almışam. Bu günədək də soyuducuya verdiyim qədər pulu servis işçilərinə zəng edərək xərcləmişəm. 143 çağır mərkəzinə zəng edirəm, problem deyəndən sonra telefonu söndürürlər. Mən hara şikayət edə bilərəm?”.
Paylaş:
Müəllif : Yazar
Tarix:5-01-2021, 09:34
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Bakıda iki ay öncə “Samsung” şirkətinə məxsus mağazadan bu markanın soyuducusunu alan müştəri peşman olduğunu bildirib.
Mubahise.az xəbər verir ki, vətəndaş Gülnar Əliyeva bildirib ki, oktyabrın 30-da “Sumsung” mağazasından 969 manata soyuduc alıb: “Bizə dedilər ki, evə gətiriləndən 3 saat sonra işə salın. İşlədəndə səs etdiyini və taqqıltı-gurultu olduğunu gördüm. Bunu mağazaya da bildirdim, çatdırılma edən şəxs servis adı ilə iki dəfə gəlib baxdı və “bu belə işləməlidir” deyib getdi. Bu yolla 14 günlük qaytarılma vaxtınl yola verdilər.
Artıq iki aydır nə servis, nə də “Sumsung” mağazası satdıqları “brak” məhsula sahib çıxır. Mən evə soyuducu yox, sanki traktor almışam. Bu günədək də soyuducuya verdiyim qədər pulu servis işçilərinə zəng edərək xərcləmişəm. 143 çağır mərkəzinə zəng edirəm, problem deyəndən sonra telefonu söndürürlər. Mən hara şikayət edə bilərəm?”.
Paylaş:
Mubahise.az xəbər verir ki, vətəndaş Gülnar Əliyeva bildirib ki, oktyabrın 30-da “Sumsung” mağazasından 969 manata soyuduc alıb: “Bizə dedilər ki, evə gətiriləndən 3 saat sonra işə salın. İşlədəndə səs etdiyini və taqqıltı-gurultu olduğunu gördüm. Bunu mağazaya da bildirdim, çatdırılma edən şəxs servis adı ilə iki dəfə gəlib baxdı və “bu belə işləməlidir” deyib getdi. Bu yolla 14 günlük qaytarılma vaxtınl yola verdilər.
Artıq iki aydır nə servis, nə də “Sumsung” mağazası satdıqları “brak” məhsula sahib çıxır. Mən evə soyuducu yox, sanki traktor almışam. Bu günədək də soyuducuya verdiyim qədər pulu servis işçilərinə zəng edərək xərcləmişəm. 143 çağır mərkəzinə zəng edirəm, problem deyəndən sonra telefonu söndürürlər. Mən hara şikayət edə bilərəm?”.
Paylaş:
Müəllif :
Yazar
Tarix:5-01-2021, 09:34
Sikayət
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Xəbər lenti
Bu gün, 10:07
Suraxanı məmurları Adil Əliyevin adını şəhid ailəsinin torpağını dağıtmaqda hallandırır
Dünən, 14:57
Batan gəmini axtarırdı, ən böyük kəşfini etdi: Dünyaya yeni ümid verən ixtira Bakıda elan edildi
Dünən, 14:46
Plastik əməliyyat etdirənlər şəxsiyyət vəsiqəsini dəyişdirilməlidir? – DİN-dən RƏSMİ AÇIQLAMA
Dünən, 11:48
Bərdə rayonunda "Dayanıqlı İnkişaf üçün Bacarıqlı bizneslər" layihəsi öz icrasına davam edir.
Dünən, 11:21
“Kristal Abşeron”-un özbaşınalığına "dur" deyən olacaq? - "Deyirəm ki, söküb dağıtmaq, məhəlləni zibilxanaya çevirmək abadlıqdır? "
13-11-2024, 10:56
Qanunlara əməl olunarsa, əmək fəaliyyəti ilə məşğul olmaq istəyən və belə hüququ olan heç bir əlil işsiz qalmaz.
13-11-2024, 10:54