ABB müştərisinə belə problem yaradır... - GİLEY
"Xahiş edirəm bu şikayətimi işiqlandırın. Deməli, şikayətim ABB-dəndir. Kartım üzərimdə olmadığı üçün "Cash by Code" etdim , yəni pulu nömrəyə atırsan kod gəlir bankmata onu yazıb çıxarırsan.
Kod gəlmədi , yığdım Banka dedim ki, bəs, kod gəlmədi, amma pulu çıxdınız balansımdan... Operator deyir, texniki xəta olub, 72 saata qayıdacaq.
Deyirəm, bəs mən indi neyniyim? Bəlkə o pul mənə bu saniyə vacib idi? Deyir, əlimizdən gələn heç nə yoxdur, texniki xəta olub... oturun 3 gün gözləyin.
Müştəriyə qarşı hörmətsizliyin ən böyüyü... Söz tapa bilmirəm deməyə, ABB!"
Mənbə: "Müştərinin Səsi"
Paylaş:
Müəllif : Yazar
Tarix:1-12-2023, 09:01
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
"Xahiş edirəm bu şikayətimi işiqlandırın. Deməli, şikayətim ABB-dəndir. Kartım üzərimdə olmadığı üçün "Cash by Code" etdim , yəni pulu nömrəyə atırsan kod gəlir bankmata onu yazıb çıxarırsan.
Kod gəlmədi , yığdım Banka dedim ki, bəs, kod gəlmədi, amma pulu çıxdınız balansımdan... Operator deyir, texniki xəta olub, 72 saata qayıdacaq.
Deyirəm, bəs mən indi neyniyim? Bəlkə o pul mənə bu saniyə vacib idi? Deyir, əlimizdən gələn heç nə yoxdur, texniki xəta olub... oturun 3 gün gözləyin.
Müştəriyə qarşı hörmətsizliyin ən böyüyü... Söz tapa bilmirəm deməyə, ABB!"
Mənbə: "Müştərinin Səsi"
Paylaş:
Müəllif :
Yazar
Tarix:1-12-2023, 09:01
Sikayət
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Xəbər lenti
Bu gün, 16:08
Su şəbəkələrinə qoşulmanın asanlaşdırılması iqtisadi islahatların tərkib hissəsi kimi – Ekspert rəyi
Bu gün, 15:39